IM TELLING YOU



Röd, gul, vit, brun ^^



Ett par bilder från helgen sådär! Jag hade ju kunnat vara mer givmild, men jag håller mig till tre.

Helgen har vart dunderfin. Göteborg, vänner och sol. Dock askallt, men vem fan bryr sig? Trots det faktum att alla pratar om vädret, så är det faktiskt ingen, Haha! Aja.

En nyhet som nådde mig idag var att lisebergstornet ska bli frittfall!!! Jag dör. Lite. Jag är så jäkla höjdrädd men ändå kommer jag inte kunna låta bli att åka den. Kommer ni att våga, troo??:)

Hm, jag har inget internet hemma förtillfället därav min glesa uppdatering. Buhu!
Hoppas er helg var gööörbra. :P

Kommentarer
Postat av: My

jag vågar ingen av dem :P jag ville när jag var 13 och var totalt crazy som person men då fick jag inte för mamma hahaha. idag är jag rädd av mig hahaha.

2010-06-01 @ 07:31:44
URL: http://myjosephine.blogg.se/
Postat av: LaLizita

haha, vad kul! det stämde ju så väl... "röd, gul, vit, brun" :)



Jag åker aldrig karuseller.. jag spyr direkt.. Inget för mig :)



KRAM

2010-06-01 @ 11:29:06
URL: http://lalizita.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...