Thinking of you



Hallå loverdiary. Jag och syrran begav oss till stan för att komma hem med exakt samma kläder OCH samma underkläder. Men med tanke på att vi inte är lika nånstans, förutom stortån då (bölive me, they're big) haha! ne.. då, men så gör det väl inget att vi hamnade med samma påsinehåll. :P

En sak till som gör att man får pirr i magen här hemma, är när man hittar en öppen laptop där någon i familjen har glömt att logga ur sin facebook... Ja, då kan jag inte låta bli att knappa in något jävligt töntigt på deras status, och sedan sitta och skratta åt det.. tillsammans (oftast, om man inte får en kläftsmäll, medhårs) ^^ Kulkul.

Hoppas ni haft en fin helg och måndag!
PS. Min yngsta syrra på bilden. DS tror jag man säger.

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Är det mig du tänker på? Trevligt :)

2010-05-24 @ 22:28:59
URL: http://lalizita.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...