THIS PLACE


En fråga:
Har fått för mig att det är svindyrt i monaco? hur har du råd? Är jättesugen på att resa dit!

Ja det är dyrt, och jag haar inte råd, haha.
Idag var tex. jag & Nelly och handlade två byttor glass för 110:- Lite onödigt!? Jag har sparat typ hälften av de pengar jag fått från när jag varit aupair & nanny här, (som nanny tjänar man väldigt mycket) MEN pengarna går upp i rök lika snabbt, för att det är så dyrt att leva. - Ingen betalar ju skatt i Monaco.

Jag må säga att Monaco är fräckt att åka till (med tanke på den grad lyx det faktiskt är) Men för mig hade det räckt med två dagar. Jag avskyr alla ytliga människor... Jag var inne i en kiosk här en gång, där samtalsämnet var Botox i kinder och lips. Hade man hört någon prata om sånt i en kiosk i Sverige så hade man, 1: tittat på människan direkt, och 2: tagit för givet att kvinnan är blond med big titts. ^^ Fördomar.

Men jaaa såklart är Monaco ett fint, fräckt ställe att besöka. Det är nog bara annorlunda när man bor här, och inte är en fabulous-lover -wannabeaprincess- människa at all. ^

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tack för svar :)

får väl resa till frankrike och någon dag hänga några timmar i monaco istället ^^

2010-05-07 @ 19:13:24
URL: http://saratails.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...