THREE LIVES...




Sitter på ett sånt där internetcafé i Frankrike och känner mig allmänt iaktagen. Det är kineser som håller i stället och dem smyger förbi min datorskärm och glor hela tiden. Jag menar HALLÅÅ. Haha, jag hatar det. Let the girl do her thing..ifreed! Lite så.

Jag tittar på flygbiljetter, och faktiskt på lite tågpriser också. Hade varit fint att sitta på ett tåg ända hem till Göteborg. Direkt från Frankrikes sydkust hem till en mamma & två hysteriskt humoristiska systrar som jag inte träffat på ungefär 5 månader. Okej nu blev jag kanske lite poetisk men jag skyller på att jag har hemlängtan. Och vi tjejer är lite sånna när vi blir känslosamma. Iallafall de som gillar att skriva, vilket är ca 89%. 

Nu ska jag fylla på vårt kylskåp där hemma. Vad gör ni!?

Kommentarer
Postat av: Mamma

:) och vi längtar efter dig alla 3....

2010-05-05 @ 22:17:02
Postat av: Linda

jag dricker te och läser bloggar när jag egentligen borde sova.



sv; I don't know where I belong!

Och tack så mycket. Kul att du tyckerdet låter som en bra idé förresten. :)

Kram

2010-05-06 @ 00:09:23
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: LaLizita

Sv: haha, men man är ju som en gamling när man haltar sig fram... :S



Jo jag fixade min header alldeles själv!! men fick hjälp av en tjej att lägga in den :) Sen fixade jag även den röda texten på sidan själv :) Mycket nöjd!

Det som jag skulle vilja fixa för att bli helt nöjd är att headern går ändå ut i kanten till det gråa, både på sidorna och i överkant! Det som du frågade när min förra kom upp om du kommer ihåg!? :) Sen hade det vart nice om det skulle gå att fixa så att min mail och twitter blev som länkar! :)

Efter det är jag helt nöjd!



Har du tid över nu får du mer än gärna mixtra lite ;)) annars skulle ev. en tjej hjälpa mig ikväll, men jag vet inte :)



Ps. Ser du att jag hamnat på startsidan igen?! :D



pusspuss

2010-05-06 @ 14:28:30
URL: http://lalizita.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...