In a forest that you made



En Mina undrade vart jag lyssnar på brittisk radio. På London's number1hitmusic station :)
Ibland kan man behöva skriva in en postcode, i sånna fall skriver du bara KY2.


Hoppas ni har haft en glad -som man säger- midsommar! :) Antar att de flesta har däckat någonstans vid detta laget.

Själv kan jag inte sova. Jag somnade efter att solen gått ner inatt, och vaknade innan den hunnit gå upp, och som svennebo vet man att det inte är många timmar där i mellan. Jag har vart i Sverige i 6 veckor nu och har inte kunnat sova fridfullt en hel natt. Jag kan bara komma fram till några få anledningar. Jag är nervös, känner saknad, och är allmänt missplacerad.

Well, ska titta på en film tills jag somnar om igen. Ursäkta mitt emoinlägg. ^^
Google-translate fungerar dåligt. Jag känner inte regret, but saknad.

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Hoppas du hade en fin midsommar vännen! Vad gjorde du??

Jobbigt att inte kunna sova ju, det är fan hemskt. Hoppas det blir bättre när du kommit iväg till dit du vill :)



KRAM

2010-06-26 @ 10:25:25
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Linda

jag tycker det är allmänt svårt att sova på sommaren. Inte alls lätt när solen lyser in mellan persiennerna och fåglarna kvittrar utanför.

2010-06-26 @ 12:51:09
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: simone

Riktigt fint foto gumman!

2010-06-26 @ 14:23:19
URL: http://fattybom.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...