I love when you take my hand



Haha! Stephany (som förövrigt säkert är i CAMDEN just nu) är så rolig. Hon hittade nån matchmaker-site och la in mig där. Man kunde tydligen rekomendera en vän. Hon la in en bild på mitt tryne och skrev såhär:

HA! Jag dör, detta gjorde hon efter att vi pratat i bara två veckor (PÅ MSN) och det är ironiskt nog den mest klockrena förklaringen någon någonsin gjort på mig. Jag kanske ska våga mig på en åt henne också! ^^

Kanske ska tillägga att det inte är något jag anväder, lol. Jag är lite mer... meet face to face liksom. ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

fy vilken underbar beskrivning!



sv; Tack så mycket! Nu blir det sommarjobb och försöka spendera så mycket tid som möjligt med mina fina vänner. London blir det till hösten!

2010-06-13 @ 01:24:09
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: TIGERYOUTH.

haha high five!

2010-06-15 @ 16:17:32
URL: http://tigeryouth.com


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...