SHRIEKING FOR DETAILS




Åh vad jag får gåshud av att vara här igen. :) Denna gången flyttar jag inte härifrån. INTE.

Gårdagen var wicked ehehee. Vi var 6 tjejer som blev grupp´intervjuade på en jättenice, "indie" liknande laburint pub. Vi satt i en halvmåne till soffa där the manager 29 år berättade om deras agency called Floreless. To be honest  har varken jag eller Lijah fattat EXAKT vad själva jobbet handlar om förutom att det INTE inte är naket. ^^ Managern sa att "Floreless-girls, inte ska ha ett rykte, -det ska bara vara professionell promoting". Han inspirerade mycket och under intervjun sa han att han kunde ge oss kontakter som kan hjälpa oss in i mediabranschen hur lätt som helst.
                                                                   (OMG)

Efter intervjuen gick vi till en fet nattklubb där vi mötte andra tjejer som jobbade för agencyn.
Vi tjejer fick gå före alla i kön utanför nattklubben, ha! Det är ju sånt här som bara sker på typ TV?

Kommentarer
Postat av: Jannike

London är verkligen en plats i sitt eget slag! Det märkte jag också när jag var där. I London händer saker som verkligen inte händer någon annanstans. Haha. Fantastiskt.

2010-07-30 @ 17:46:45
URL: http://hellojuno.blogg.se/
Postat av: Martina

Åh det låter så fint!

Haha hum, låter som ett intressant jobb. Vad är det ni ska göra? Servitriser typ?

2010-07-30 @ 20:46:56
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Linda

men vad ska ni göra egentligen?

2010-07-31 @ 01:50:42
URL: http://rosettflickan.blogspot.com


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...