Happy are those who dream dreams



Jag lade upp en nanny annons på gumtree.com och fick två svar efter några timmar. Ett seriöst och ett mindre seriöst. En man skickade lite bilder på sig själv och erbjöd mig bokstavligen hela honom. Så om jag inte uppdaterar här på ett tag så vet ni vart jag är!! Haha nä. (heheh)

Jag & Lijah har powewalkat alot. Och ätit massa godis för att kompromissa lite. 
Lijah som är sångerska är iväg på en audition nu.. håller tummarna för henne! 
Jag själv ska iväg på ett tråkigt jobbmöte klockan 3, så jag måste snart börja röra på mig.

- Jag har fått ett erbjudande om att vara med i en kort-film som ska visas på universitet i England. Det är en flickvän-pojkvän-scen. Jag kommer att tacka ja om jag inte får ett jobb innan veckan är slut. :P

Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

fin bild!

2010-07-28 @ 14:57:17
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: Ebba

sv: Det där är ute på sjön men det är mysigt det också :)

2010-07-28 @ 17:33:32
URL: http://ebbaagren.blogg.se/
Postat av: Caroline

Lycka till med sökandet efter jobb!



Själv åker jag (förhoppningsvis) till London den 26e aug och jobbar som nanny. Har du några smultronställen att swla med dig av? :-)

2010-07-28 @ 17:47:01
Postat av: Caroline

Lycka till med sökandet efter jobb!



Själv åker jag (förhoppningsvis) till London den 26e aug och jobbar som nanny. Har du några smultronställen att swla med dig av? :-)

2010-07-28 @ 17:47:23
Postat av: Caroline

Lycka till med sökandet efter jobb!



Själv åker jag (förhoppningsvis) till London den 26e aug och jobbar som nanny. Har du några smultronställen att swla med dig av? :-)

2010-07-28 @ 17:48:32
Postat av: Caroline

(gaah tredje försöker nu då!)



Lycka till med jobbsökandet!



Själv åker jag (förhoppningsvis) till London den 26 augusti och jobbar som nanny. Undrar om du har några smultronställen att dela med dig av? :)

2010-07-28 @ 17:51:52
Postat av: destiny <3

Gud vilken söt blogg :) <3



Vilken är din favorit sport

svara tbx på min blogg :)



/Destiny

2010-07-28 @ 18:33:32
URL: http://danamisaghi.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha, sorry för alla meddelanden! :)

2010-07-28 @ 19:08:38
Postat av: My

hahahaha okej skumt meddelande



s: Usch. Det låter som sömn-paralys. Har jag fått många ggr. Får du det ofta? Hemskt.

2010-07-28 @ 20:40:41
URL: http://myjosephine.blogg.se/
Postat av: Isabella

Ja det kan jag också göra.

2010-07-28 @ 21:00:48
URL: http://isabeeella.blogg.se/
Postat av: Linda

tacka ja!!

2010-07-28 @ 21:13:46
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: sofia

snygg design tjejen! får jag bara fråga dig en sak:)?

2010-07-28 @ 21:28:11
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: Jannike

Hej och tack för kommentaren! :D Du... jag har alltid varit den som sagt att "I'm so not going back to Sweden", och jag har aldrig haft någon längtan till det. Jag trivs utmärkt utomlands, aldrig saknat Sverige. ...Ändå står jag här nu, och ska börja plugga. I SVERIGE. Hur hände detta, undrar man? Jo efter mina 6 månader i Mexico när jag var med på mina vänners universitet varje dag så fick jag upp ögonen för att plugga, och efter MYCKET tankar så kom jag fram till att det som var mest ekonomiskt hållbart för mig, vore att plugga i Sverige. ...Till en början. Hoppas på att kunna plugga en del av utbildningen utomlands. Den utbildningen jag kommit in på i Malmö är helt på engelska, med mycket internationella studenter, så jag hoppas att det kanske inte blir så svenskt, trots att det är i Sverige. Så ja, som svar på din fråga, jag har alltid känt som du. Det finns inget med SWE som lockar, och trots det hamnade jag här. Oväntat. Det är dock bara tillfälligt, det kan jag lova. :)



Vilken trevlig blogg du har! Tack för att du gav dig till känna, nu ska jag titta runt här lite och läsa mer! I like what I see. :)

2010-07-29 @ 01:11:12
URL: http://hellojuno.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...