Bästa torsdagen på länge.


Nelly ringde och väckte mig ur min mumsiga dröm imorse. Jag var hjärnmässigt helt väck, men gick med på att träffas ute i solen. Vi köpte frukost och satte oss vid utsikten. Sedan åt vi lunch med Sofie på en resturang som ligger på stranden. ..Vi äter inte jämt alltså..


Och såhär glad var Alex i hissen förut.

Jag var tvungen att jobba i 30 minuter mitt på dagen, för att lille Alex var sjuk och behövde skjuts till sin farmor. Nu lät det som att jag har körkort, men så underbart ska vi inte ha det, - det var alltså en vagn jag fick dra med mig sisådär 1 kilometer. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ibland kan det behövas till kärran också, med tanke på att jag körde in Felicia i en bom rätt i pannan, för att jag pratade med dig :-)

Fin bild på dig :)

Har du retat upp pojken? Är det därför han blänger på dig?

2010-01-29 @ 13:04:39
Postat av: Mamma

Vilka fina ögon han har!

2010-01-29 @ 22:10:32


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...