Med handen säkert i fickan


Idag tog jag bussen själv till en främmande stad i ett främmande land. Sist gång jag var i Frankrike, (förutom här spatserandes på gränsen mellan Monaco & Frankrike då) var när jag var 12 och halva familjen bilade genom France. Nu var jag all alone, men vad gör man inte för lite shopping!?!? 
Jag slutade jobba kl 1, och eftersom alla tjejerna hade jobb hela dagen och jag (inte gärna) vill sitta inne i lägenheten som ett fån, så tog jag bussen till Nice!! Det kostar bara 1 euro.. och ni ska se utsikten, den är enligt mig värd lite mer än så.


Det gick inte att fånga den så bra på bild! 
Anyway, jag älskar att se palmer med bakgrund av hav och vita segel.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fasen Vad Fint!! Mocklis :-)

2010-01-28 @ 12:22:44
Postat av: mathi

gud så underbart!

2010-01-28 @ 12:29:43
Postat av: My

Ååh, vackert!

2010-01-28 @ 18:26:30
URL: http://mmylove.devote.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...