Save you from this. Im in schweiz


HEEEEEJ!
Jag blev nyss överlycklig över att se att vi hade internet här i huset! Det betyder att jag slipper släpa me mig datorn ca 200 meter i snön ner till internetcafét.

Vi är framme i Schweiz! Huset vi befinner oss i är enormt. Det finns fem stora sovrum med badrum! Jag befinner mig just nu i ett av dem på tredje våningen.

Bilresan tog drygt 5 timmar!
Jag somnade på alla möjliga konstiga vis, och vaknade upp av att dem skrattade åt mig. Jag åkte bil med bara pappan och en son, dom andra tog flyget. Vi åkte genom delar av Italien, Milano och Genova och sedan anlände vi till Schweiz. Mycket fint land! Italien är dessverrre mer "sunkigt", precis som man ser på filmer ibland.
Italien.

Vid gränsen mellan Italien och Schweiz.

Schweiz!..? Ju längre upp vi kom desto oftare såg det ut såhär. Och ibland såg det inte ut nånting, haha. Då var det helt vitt vart man än tittade, som i ett moln.

Jag visar bilder på huset och stället imorgon!

Kommentarer
Postat av: Martina

Du har råkat ut för den schweiziska högdimman märker jag. Var är ni någonstans?

// En au pair i Zürich

2010-02-06 @ 23:41:19
Postat av: Linda

Vad vackert!

2010-02-07 @ 14:04:05
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: Marie

så fina bilder. och fin blogg! (:

2010-02-10 @ 18:40:27
URL: http://marybeat.blogg.se/
Postat av: xayal

hej, din blogg är jättefin, och du har jättefina rubriker, hur får man dom att bli sådär ?:P;P

2010-02-11 @ 12:38:17
URL: http://xayalala.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...