fall into the night



ÅHÅ! Det var massage & solning jag och min syrra blev providade idag ^^. Det slutade med att massören slog skiten ur min rygg samtidigt som jag skrek. Okej inte riktigt. Men han fixade min ischia!! Det som gjort att min höft vart skev. Så, nu är den rak lalalalalal...

Jag vaknade nyss upp efter attt har sovit i tre timmar efter den största portion thaimat jag kastat i mig på länge. Gud (not) det känns som jag skriver om att jag mölar asiatisk mat varje dag numera så det är längre ingen celebration. ^^


Jag älskar denna bilden tagen nere vid themsen i city :)

Kommentarer
Postat av: Linda

gillar med bilden! Det är lugnt, jag äter med asiatiskt nästan jämt.

2010-12-22 @ 23:50:02
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: Martina

Men du vad fint med massage! och vad bra att din höft mår lite bättre!

Haha asiatisk mat äger ju;)

2010-12-27 @ 22:16:02
URL: http://mistermartina.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...