Tennis


Jag har nyss vandrat hem från familjen, efter en babysittning. Jag vaknade upp med hövvet neddreglat på matbordet och med hela benet sovandes. Jag kände inte benet. Vaarför gör det så jävla ont när känseln kommer tillbaka? Rör man benet då så känns det som en jävla orgasm fast åt det andra hållet då. Dåligt. Fattar ni? Bra! Envägskommunikation kan ju lätt leda till missförstånd annars.

Justja, jag ville visa er lite pics från tennisen vi var på i söndags. Från Emmys kamera.


Vi matchar tennisbanan iallafall! Min mormor är svart och mamma är 'mulatt' - jag borde bli brun, inte orange. Haha. Emmy's kommentar & försvar inför hennes matchande hy vet jag inte, för hon sover. 

Vip båsen är platserna under huset, där vi satt. Ibland har man tuuur! ^^

Och appropå VIP, så kommer det två stycken kändisar (vad jag vet) hit under Grand prix formula 1. Dem är två utav de kändisar man/jag aldrig någonsin skulle kunna drömma om att se i real life. Jag återkommer om vilka det är i maj, det är nämligen Monacos little secret. ;) Det låter nästan som att jag kommer att träffa dem, men så nedrans lycklig är jag inte. Men tro mig, jag kommer inte sitta inne i lägenheten! ^


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

men jesus det är ju nadal. Då var ni ju på en famous match ju :P

2010-04-21 @ 14:06:12
URL: http://joosses.blogg.se/
Postat av: angelina

yeee rafael nadal, han är lite sexig ändå haha :D:D



muaha jag är så bäst bara för jag veeeet vilka du pratar om. jag hade inte heller suttit inne! hehe

2010-04-21 @ 20:31:02
URL: http://bbittersweet.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...