HAHA



Ojoj, idag har jag jobbat från 10-19:00. Jag somnade några gånger på sängen medan Alex kollade på film på eftermiddagen. Det låter nog som jag somnar jämt, men jag sover ganska dåligt på natten.
 
INATT tillexempelllll: Jag vaknade 02.30 av att mobilen ringde, och precis då satt alltså människan utanför mitt hus, på en bänk. Ganska full. Eftersom jag är så givmild så lät jag denna komma in, och ni förstår nog att jag menar in i lägenheten. Jag vaknade sedan vid 5 på morgonen av att människan var borta. Jaha tänkte jag. Eller nej, jag ska vara ärlig.. jag tänkte: VAFAN!!?? Men efter sex sekunder såg jag det som vi skrattade åt hela morgonen - Han låg på golvet i badrummet. Haha! Vi undrar fortfarande varför. ^^

Liiite opassande bild men aja, HA EN FIN LÖRDAG! Jag ska på filmkväll! Jo, sånt äger rum här också.


Kommentarer
Postat av: LaLizita

Filmkväll, vad mysigt!! :) Ja jag har då myst med mig själv :)

Köpte mig förresten en biljett till Madrid!! Gud vad jag längtar!!

Kram

2010-04-11 @ 00:15:42
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Elin

Fakkin' crazy!



Ser ju underbart ut duuue Trees! Du kommer ju definitivt sakna den där naturen och miljön i Sverige sen, fast, vad jag förstått så lär du inte komma tillbaka på ett tag!

2010-04-11 @ 09:20:55
URL: http://trelins.blogg.se/
Postat av: Oryx

Vadskanisee? Hey Trees, vad gillar du för filmer förresten? Och kan du tipsa Oryx, världens filmnörd, och hennes fransman, världens filmnörd no.2, om något som man borde se?

2010-04-11 @ 20:04:58
URL: http://oryx.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...