Dress me up




Jag känner mig som en 14årig tjej just nu.
Jag tar ganska illa upp när Nancy tydligen inte litar på mig. Jag får inte sova här ensam en natt, när dem ska iväg. Jag måste (omg) sova hos en kompis! Simon (pappan i familjen) tyckte dock att det var konstigt. Och Nancy's bortförklaringar sög kan jag lova. "It's not that we don't trust you But,..what the people around should/may think.. and just so we can lock the house".  ...aand maybe you 'll bring someone home" W h a t ? Jasså det var där tån klämde. Jag är goodgirl för fjärde gången och skulle aldrig göra så.  

Blev besviken med tanke på hur jag är, och hur mycket jag ställer upp för dem. Hatar att inte bli litad på in that way.

Kommentarer
Postat av: LaLizita

usch vad tråkigt.. jag hade också tagit väldigt illa upp.. Hoppas det blir bättre med tiden på den fronten!

Hoppas du mår bra annars! Hör aldrig nåt ifrån dig!

Kram!

2009-10-28 @ 13:20:26
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: michelle

jättefin klänning! snygga skor! goodtaste!

2009-10-28 @ 14:15:00
Postat av: Tiina

Meen vad tråkigt att hon inte litar på dig?! Hoppas att det blir bättre om ett tag, då hon ser att du är att lita på. Hur länge har du varit där än så länge? :)

2009-10-28 @ 23:34:59
URL: http://scraaat.blogg.se/londonlife


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...