Found some places


Igår var treeevligt. Jag säger trevligt för att det var inte SKIT KUL, även om det slutade lite lustigt. Vid tolv snåret stod en bunt med britter å pessade mot en vägg. "where are you off to?" Sweden svarade jag då mitt kötthuvve. Vi skrattade lite hehehe,.. och sen får ni inte veta mer. Hahe nej, jag gick faktiskt hem. Har inget att säga så tänkte bara lägga upp bilder från kvällen.

Idag jobbar jag bara tre timmar men jag kan slår vad om att han kommer make some po-po i blöjan, inom dessa hours bara för att det är jag som har dem. :P

El krog vid el flod.

Angie kom. Fast innan vi förde våra arslen hit, så köpte vi kycklingklubbor och åt lite på en bänk. En brittisk bänk.

Jag älskar husen!

And little Andy.

Sen kom jag också. Kan dessvärre tolkas på två sätt men jag menar bara det ena.

Kommentarer
Postat av: My

fina bilder :)

2009-10-02 @ 17:17:30
URL: http://myjosephine.blogg.se/
Postat av: Yoji

Att du kom med henne eller ensam?

2009-10-03 @ 00:20:47
URL: http://yoji.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaa det fnns verkligen många fina hus i England alltså :)



Svar: Yes jag har också hört det, att hon liknar sin figur lite grann och det kan jag tänka mig, men jag tror inte att hon är riktigt SÅ prydlig och nogrann och onormaltsmart, för det känns inte så normalt.



Jaa det var verkligen pinsamt med tjejen och idag så pratade hon i mun på yuryn när de dissade hennes framträdande totalt (hon förstörde en ballad genom att öka tempot och göra den till en liten slagerversion typ) efter att hon gjorde exakt samma sak med låten som förra gången hon sjöng. De fick iaf avbryta henne och säga: tack camilla! och sen fortsätta programmet :P



Ja det får du absolut göra, trot att det var på Oxford Street och på samma sida som Primark ligger på (fast längre bort, bort från Hyde Park ingången med de stora portarna på sidorna)

2009-10-03 @ 01:22:41
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
Postat av: Raisa

...o jag menar de andra



ööööhöhöh torr humor

2009-10-03 @ 20:58:58
URL: http://raisa.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...