Single fire.


Badkaret räddade min dag. Jag vaknade upp i some mens-pain jag aldrig känt innan. Visste inte om jag skulle hoppa, slå in ryggen på mig själv, eller skita på mig. (Detta är ju tyvärr fakta som bara tjejer fattarrr) Och mina lovely ipren har någon ätit upp och .. Men shit, kom på nu att hunden inte har vart sig själv det senaste.. haha I better shut up faktiskt. Iallafall, snälla moder kan du skicka lite ipren till mig?

Jag tankade upp badkaret med så varmt vatten att man egentligen inte kan/borde? bada i det. Det hjälpte iallafall och om jag hade vart kristen så hade jag nog tackat cheesus, men nu tackade jag bara mig själv. Vi lever ju trots allt i nutid.

Här var jag ungefär lika frustrerad som idag. Mina kära systrar & mor putte mig i vattnet med kläder på, och en mobil i fickan! Jag var bokstavligt talat jätteledsen haha. (det var inte dom) Fast det var ju 4 månader sedan! Heh, det var ingen bortförklaring alltså. Och vattnet var ungefär 35 grader kallare än i mitt badkar idag. Okej jag ska sluta nu! hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Oryx

Bästa medicinen: beväpna dig med en kopp te, tio superlöjliga tjejtidningar och en bra roman. Slå på din bästa måbra-musik och gå under jorden ett tag.

2009-11-12 @ 17:00:20
URL: http://oryx.blogg.se/
Postat av: Nadja

Hej!

Vet hur dt känns , USCH !(mensvärken)

E nt heller kristen , vad är du?

Ladda med Twilight , d är alltid bra att drömma sig bort när man har det som smärtsammast ;)

/N

2009-11-13 @ 19:17:36
URL: http://nnadiisaah.blogg.se/
Postat av: anniii

Bra bild

2009-11-14 @ 17:23:58
URL: http://anniwfva.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...