And so you accidentally called me baby.

Måste tyvärr göra det igen
Jag och Jessica for till kebabtallriken och skulle mumsa i oss mat på kvällskvisten.

Jag hade bara ätit frukost och hamnade i någon slags trans. På två minuter
hade jag ätit till botten medan jessica bara smuttat på lite kött. Pinsamt då jag slutade utanför pizzerian, i kamp med att hitta luft, för att inte pjuka upp rå.

Pizzamännen frågade jessica om jag hade problem.
Lät lite roligt, men visst fan hade jag problem!! Hela jag svullnade ^^
Trycket är här över, och livet gick lik-som erat, vidare!

Kommentarer
Postat av: Oryx

Life goes on!

2009-06-11 @ 10:27:30
URL: http://oryx.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Ojojoj nej Trees, det lät inte friskt ;) man ska tugga varje tugga minst 10 ggr.. det vet du väl!!



Asså mitt mål är ju att se ut som hon på bilden.. om 22 dagar.. :D haha tror inte jag klarar det nä.. men man kan ju drömma och alltid förlänga tiden med ett år eller så ;)



2009-06-11 @ 15:31:11
URL: http://lalizita.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...