Hej

Jag fick en lite sen julklapp som man hittat under ett par kuddar. Med glädjetårar öppnade jag paketet och tyckte mig se en näs-hårs-trimmer.

Alltså en sådan man kan köpa till farfar för att det kittlas för mycket på farmors overläpp. Eventuellt då!

För att inte gå för djupt, såg jag till min lättnad att det var en ögonbrynstrimmer. För att slippa smärtan från pinsetten.
Moderniteter. Och bra att ha kan man tycka. Brukar iförsig inte noppra la ögonbryn. Brukar ju klippa, när jag får tummer ur att buska till dem lite. Får börja trimma nudå, och hoppas att inte hela åker med.

Ps. Nyår var löv-ly för dom som inte vill veta. Det var maffia tema. Men jag kunde inte ritkigt putta fingret i hur man såg ut som en sådan.

Kommentarer
Postat av: Ia

åh men fröken är ju alltid lite maffia av sig ;) ursnyggt!!

Klipper du ögonbrynen? Hehä det lät roligt. på tal om nästrimmer/ögonbrynstrimmer så kittlar det hemskt i min näsa när jag plockar öhonbrynen på mig själv. Ja det vore ju underligt om det kittlade i någon annans näsa minsann...

2009-01-04 @ 21:33:25
URL: http://mariahh.blogg.se/
Postat av: maaria

sv: haha, jo men dt är skit längesedn jag spela dt ;) därför är dt så kuul .

vad kan dom kosta ? en som jag hade som var hufdas konstade la en hundralapp eller ngt (:men långar en som är mkt bättre men har ingen aning om vad den konstar <3

2009-01-06 @ 10:01:40
URL: http://feelmymusic.blogg.se/
Postat av: Malin

haha! har funderat på att skaffa en sån..

2009-01-06 @ 12:04:41
URL: http://selmalin.blogg.se/
Postat av: Julia

Hahaha, jävla tur att det inte var en nästrimmer.. Haha fy fan vilken diss i så fall!!!! haah

2009-01-07 @ 21:45:14


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...