Wo-homan it was


Idag var vi på en lövely marknad. Jag hittade ett läderarmband, eftersom jag tappat mitt gamla älskade. Jag tyckte dock detta var väldigt tråkigt och smalt, så jag bestämde mig för att snällt hänga tillbaka det. När jag gått min väg kommer den mest enorma man springandes efter mig och frågar vart jag kommer ifrån... "Oooh jag har alltid älskat svenskar, du får the läderarmband for free!  Och det tackar man ju inte nej till, även om det var sjukt fult. Jag föll ner på knä och kysste hans kvadrater till fötter.

Nu sitter jag vid poolen och lyssnar på någon jäkla.. jag vet inte vad!  Åh, vad jag saknar all min musik. Eller jag kanske må säga the Olleboy's musIK. (:
Hejhoppkokk!

Kommentarer
Postat av: Nicole Galvez

Hehe,de älskar svenskar. Pool låter underbart. jag vill med.

2008-06-07 @ 10:23:37
URL: http://nicolegalvez.devote.se
Postat av: Nicole Galvez

Hehe,de älskar svenskar. Pool låter underbart. jag vill med.

2008-06-07 @ 10:23:57
URL: http://nicolegalvez.devote.se
Postat av: Hanna

imon imon ! du får komma hem nu !

2008-06-07 @ 13:44:00
Postat av: The Olleboy

...saknar the Tres-görl. Fin bild äs usual! Hörs snart ;)

2008-06-07 @ 14:48:15


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...