A birthday

Av någon konstig anledning som jag inte vet något om, så hamnde jag i slutet av dagen (igår) på lekochbuslandet. Jag skriver det med ett ord för att försöka gömma undan det lite.
En ung man hade problem.. och då menar jag väldiga problem med att ta sig ner från ett grönt berg med sina två bebisungar.
Snäll som jag är frågade jag om det var hjälp han behövde.. men han bara skrattade. Jag gick vidare med tanken att han inte skulle klara det.
Tre sekunder senare den tanken hör jag: Duuu!!
Det var nog mig han ropade på, för jag blev sittandes med hans unge uppe på berget i en kvart, for sure. Hon var det goaste jag sett på länge. Eller, bortsätt från thedag nr.. 20? :P Men fortfarande, miniunge it was.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja okej. Är du dansk från början eller gillar du bara Danmark? :)

2008-07-10 @ 19:32:31
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...