Your mind is limited, use your intuition

(null)

(null)

(null)

(null)

Lockdown.. hur ska man beskriva det förutom att det är totalt inhuman. 

Jag gick med i en bokklubb. Jag skrev till några personer jag länge velat skriva till men inte vågat. Min vän började skriva brev med en främling som sitter i amerikanskt fängelse på livsstid. En föredetta granne byggde en pub i sin trädgård. Vi spontanflyttade till en ny ort. Min man började volontära för polisen. Jag ansökte om att bli fosterförälder. Vi köpte INTE en hund ;) Jag började jogga och grannen blev med guldfisk.

Det är jobbigt och så extremt ensamt men på något sätt tar man sig igenom det. Tillsammans. Våga göra det du vill, för det ända vi har är nuet. 


Kommentarer


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...