Hemskolar dem i 6 veckor..

(null)
(null)

Hemskolning i 6 veckor, det är INGET skämt! Jag lider me de föräldrar som både jobbar heltid (hemmifrån) OCH ska hjälpa barnen me deras online lektioner/uppgifter. Alla klarade uppgifter ska man ta kort på och lägga upp på skolans databas inom en viss tid. Det är alltså, dagligen, runt 5-6 uppgifter (lektioner) PER barn. Phu!

När helgen kom i fredags var ingen annan än jag gladare, haha!

Iallafall, en gång om dagen under veckorna försöker jag gå ut och låta barnen leka av sig. Men förra veckan hann vi bara gå ut 1 gång pga allt skolarbete. Denna veckan kommer jag prioritera att gå ut först, det är viktigare, iallafall för mina barn. Om ni ber mig hemskola så är det jag som bestämmer. Tack o hej!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt Rätt!! Så måste det bli, Du bestämmer :)

2021-01-14 @ 15:52:13


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...