when people still look into strangers eyes on the street

Idag for jag och Ella iväg till VIP och träffade några kompisar. Det var sådär lagom mycket folk. Eller, lagom lite menar jag såkart? Hehe. Jag köpte en skjorta påväg hem som jag är helt kär i och förmodligen kommer bo i resten av graviditeten. Jag vet inte hur jag lyckats men jag har bara gått upp 5 kilo denna gången.. hittils, ska jag säga. Aloks mamma och syster är här på besök så det är svårt att inte äta sig proppmätt på curryliknande rätter vid varje måltid. Men jag är hoppfull. Kanske slipper jag gå upp 22 kilo denna gången!?
Kan säga att dem extrakilona syns på mina 161 cm. 
 
Jaja, hoppas bara att allt är bra med oss båda såklart. Då spelar det inte någon roll hur stor jag är eller blir & förblir.
 
Idag hade jag och barnen en ensamkväll tillsammans och sooom vi njöt! Högtalarna var ännu inte i kopplade, så det blev tyvärr ingen dans. Det är vårat vanligaste prick över i:et. Men det tar vi imorgon istället.

Kommentarer


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...