some childhood

Vi har spring break over here. Sammandlagt blir det cirka 3 veckor av ledighet ifrån skola och förskola.
Eftersom Olivia älskar sin dansskola signade vi upp henne på ett 4a dagars "läger" där hon spenderar 3 timmar per dag. Och där dem på fjärde dagen kommer ha en uppvisning.
Imorse packade vi en 'snack pack' på frukt, bär och kaka i en väska som hon målat själv. Hennes ögon sken.
Min söta lilla minimänniska!!!

Ikväll kommer Olivias farmor också som ska stanna hos oss ett tag. Alla är väldigt exalterade! 

Lite bilder ifrån lunchen vi åt innan Molly & co åkte tillbaka till Sverige för 2 veckor sen. ↓ 
Dessa två, kan man utan tvekan säga AVDUGAR varandra! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååhhh vad mysigt <3 här har barnen en vecka, det är ju lite fast samtidigt lagom. Många kan ju inte ta ledigt tre veckor för att vara hemma med barnen :) men av vad jag har märkt så är England ett "dyrt land att ha barn i".

Svar: Jaa eller hur :) Jo... Det är egenltigen två "skolveckor" ledigt, men ihop med påskhelger och röda dagar så blir det tre veckor ifrån dagis! :) Ja du har rätt. Kan inte direkt ta sig an ett heltidsjobb på sidan om. Än! Men mysigt är det aabsolut <3
Trees

2016-03-29 @ 14:53:19
URL: http://vapenbroder.blogg.se
Postat av: Anonym

Naw, how cute

2016-03-29 @ 23:10:50
Postat av: Johanna

Alltså jag bara måste lämna en liten kommentar nu! Hittade din blogg 2009-2010 nån gång, precis innan Monaco, och har följt den sedan dess. Inte slaviskt varje dag men liksom kommit tillbaka hit då och då och läst ikapp, tycker så mycket om dina små berättelser och bilder! Nu satt jag på Pinterest och av nån anledning kom jag på att jag inte kikat in här på ett bra tag! Och så slog det mig, tänk om de kanske fått fler barn, och så nämner du just en bebi i inläggen längst upp :D Har förstått att det tagit tid och är väldigt efterlängtat, så vill bara säga ett stort Grattis och roligt att följa din blogg, känns lite som en gammal vän hehe! <3

Svar: hej johanna :) Vad sot du e!! Blir alltid sa glad av att hora att det finns de som fortfarande kikar in efter sapass lang tid sedan. Tack snalla!! <3 Du har ratt, det ar en himla efterlangtad bebis. Stor kram till dig :)
Trees

2016-04-03 @ 21:23:59


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...