I still think about shoes I wore and people I adored.


 
Vi fick hem Olivias dagisfoton i veckan. På det enskilda kortet har hon ett stelt, fyrkantigt smile och på gruppfotot tittar hon ner på sin kompis hövve. Så typiskt haha! Men men, vi köpte dem ändå, såklart!! Man kunde köpa en slags scrapbook också, för att klistra in gruppfoton och annat genom skolåren, vilket jag såklart också beställde. Ett roligt projekt för mig och ett roligt minne för henne att bläddra igenom sen. 

Angående husletandet så avböjde huset jag skrev om tidigare, så vi fick  s t r e s s l e t a  vidare. Vi hittade tillslut ett hus förra veckan som vi gillade och som gick igenomVi flyttar i helgen! :D

Kommentarer
Postat av: Eve

hej! har du några tips på saker att göra i london i närheten av bayswater & notting hill? :)

2016-07-03 @ 21:49:50
Postat av: alicia

va fin blogg du har! :)

Svar: Tack :)
Trees

2016-07-06 @ 22:17:56
URL: http://allysophie.myshowroom.se
Postat av: Daniella 🌙

Hade du ens kunnat föreställa dej att ditt liv skulle bli såhär, för fem år sedan? <3

Svar: Oj, näääää! Men jag ville alltid ha barn tidigt! :)
Trees

2016-07-10 @ 21:26:05
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Charlotte Uleskog

Grattis till huset! :) Underbart. Det kan verkligen ta en evighet innan man hittar rätt

Svar: Tack snälla :) Det är en hyresrätt bara, tack o lov. När vi ska köpa hoppas jag verkligen inte vi är under tidspress!!=)
Trees

2016-07-15 @ 13:04:15
URL: http://charlotteuleskog.blogg.se
Postat av: Gabb

Det slog mig precis att jag inte pratat med dig på hundra år, så jag var tvungen att se ifall din blogg fanns kvar. Alltså, så stort grattis till er andra dotter <3 Jag saknar dig, hörrö.

Svar: Vad roligt att höra ifrån dig! Hoppas du mår bra? :)Tack så mycket!! Ingen blogg/instagram? kram
Trees

2016-08-27 @ 12:56:29
Postat av: lina

Så roligt, har inte läst bloggar på år och dar men gick in på bloglovin nu och hittade din igen. Sen jag var här sist har Olivia växt något otroligt, ni har tydligen flyttat OCH DU HAR FÅTT ETT BARN TILL!! grattis<33 Nu ska jag läsa ikapp hehe

Svar: Heej vad roligt att du kom tillbaka efter så lång tid :) TACK snälla!! Efter 5 månader är jag faktiskt fortfarande i nån slags bebis-cant-believe-it bubbla! =) Kram påre! <3
Trees

2016-09-12 @ 13:50:18


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...