Ett spikat namn

Jag kikade tillbaka lite på min blogg idag. Det är alltid roligt. Det är ibland som att läsa någon annans blogg. Saker man inte annars skulle minnas. Skämt man inte ens kommer ihåg, som man skrattar åt igen.
Jag ÄLSKAR att man har så mycket dokumenterat ifrån vardagslivet. 
Och det man inte har dokumenterat är for the safety of others. Men sånt minns man ändå. ;) 
 
Igår hade vi en riktigt lugn dag. Inga måsten. Och då, när Olivia tog en 30minuterslur på soffan kom vi på namnet till bebisen! (Ja, vi vet allt könet;)) - Så nu efter att ha sovit på saken är det spikat och klart.
Det känns speciellt och jätteroligt att ha bestämt det innan, igen. ♥ Vi som trodde vi aldrig skulle komma överrens om något namn. Inte ens när bebis var kommen! 


Idag går vi in i vecka 30 (bild). 11 kilo upp. Ungefär 2,5 månad kvar!

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Jag har fem tjejnamn spikade att välja mellan om jag någon gång får barn. Men pojknamn är så svårt!?

Svar: Ah tycker du!!!? :) Jag tycker tvartom! Men sa handlar det ju om att komma overrens ocksa. Han gillar inga av mina namnforslag!!
Trees

2016-02-08 @ 21:57:22
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nu blir jag nyfiken :D

2016-02-10 @ 16:56:11
Postat av: Johanna

Åh vad spännande :) Roligt det skall bli att se vad det är för en spellevink där inne :) <3<3

2016-02-27 @ 18:12:15
URL: http://erikajohanna.itgirls.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...