Beat the street

Vet inte om det var vårvädret eller egentiden imorse som gjorde detta till en av dem bättre dagarna!
Efter att jag lämnat Livi på förskolan åkte jag in till stan för att köpa tennisskor till henne.
Jag köpte ett par med skosnören så att vi i samma veva kan lära henne knyta skorna!

Jag suktade efter kaffe och avnjöt för första gången på läääänge, en på starbucks.
Utan att känna någon som helst stress satt jag och glodde på folk.

Efter förskolan gick vi till lekplatsen. 
Dem har delat ut små ''gå-kort'' till alla barn i området (& säkert massa fler områden också), som fungerar som ett busskort - touch and go. Man samlar poäng och mil på korten, som sedan kalkuleras ihop med skolans alla poäng. Detta för att få fler folk att gå/cykla/vara mer aktiva utomhus. Barnen älskar det och på morgnarna är det kö fram till apparaterna.. Som förövrigt är utplacerade runt om i hela orten
.
Jag som är en utomhussucker tycker förmodligen detta är lika roligt som Olivia.
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud så söt hon är :)

2016-03-04 @ 22:14:31
URL: http://myfairytaleneverends.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...