a piece of soul

 
 
Jag och barnen var i Sverige i helgen. I Stockholm. Well, inte i innerstaden men någonstans på landet. 
Stockholm-luft var det iallafall. Vi hälsade på våra saknade swe-eng vänner som flyttade ifrån london förra året. Nästan ett år sedan på dagen.
 
Vi landade i grönska(så grönt det kan bli i ett svenskt december), och över helgen blev det alldeles vitt. Inte orsakat av någon oönskad storm, utan av en snö som fridfullt seglade ner från himlen. Perfekt! Olivia fick äta och rulla i snö & åka pulka för första gången.
Hon och Molly hade jäätteroligt hela helgen. Dem satt nog endast stilla när dem åt mat. Vilket man gör på två snabba när man är ivrig och barn, för den som glömt av. 
 
För min del var det jättekul att träffa mimi igen, och även om hon hade magsjuka en av dagarna så fick vi ändå lite tid ihop att catcha up. Till och med jag fattar att min önskan om att dem ska flytta tillbaka blir en sån där önskan man dagdrömmer om till sin favoritlåt. Landet avlångt är som gjort för barnfamiljer. Jag står inte en chans. 
Farväl.
Måste. Återhämta mig.

Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Så mysigt för er :)

2016-12-27 @ 21:24:11
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Sofhia

Så mysigt

2017-01-18 @ 18:44:46
URL: http://finest.se/iawiria/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...