more than you will ever know

Det fick bli en liten space-saver bed this time around. En vagga. I naturligt trä! Ja jo, sånna löjliga detaljer gör en jätteglad nu för tiden.
Olivia älskar den lika mycket som jag, och som ni ser & förstår så står den aldrig heller tom. 
Häromdagen sa hon att bebis kommer på fredag.. Men, det gjorde den INTE, för här sitter jag två i tolv och känner inte av ett smack. Men det gör inget, såklart. Har väntat i 40 veckor så vi kan lika gärna dra ut på det lite till. :)
 
Vi tar det hemskt lugnt på dagarna nu. - Vi har bjudit hem kompisar på playdate istället för att gå ut. Ätit massa nya recept och haft filmstunder mitt på dagen. Suttit och läst böcker i trädgården när vädret ropat hurra. Den sistnämnda har vart min favorit. Nu längtar jag till vår första bbq också!
 

Happy weekend! 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Storasyskon som leker med bebisdockor är så gulligt <3

2016-04-23 @ 14:39:49
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...