how I see us

Igår kände jag bebisens hjärtljud med handen. Tryckte ner fingrarna lite vid naveln och där tickade det på snabbt. Även Aloks mamma kände det. Jag trodde faktiskt det var omöjligt att känna med handen!? 

Barnmorskan för 3 veckor sedan sa att bebisen är större än den normalt "borde vara". Då i vecka 36. Detta tas med en nypa salt ifran min del, men våååååågar man hoppas på tidig bebis!?!?!
Nä -.-

Har någon annan kännt hjärtljud med handen? Kan tänka mig att det är lättare ju narmare BF man är.. Dvs större bebis och mindre plats i magen. Men, vad vet jag om det egentligen.
 
Mango, fryst banan och jordgubbar.
Klarar inte dagen utan juicer. Min enda-enda craving.
 
Måste bara visa Zoom In också. Enmansgjuten av Arvid, min kära morbror som jag håller varmt om hjärtat! 

Kommentarer


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...