7 years - lukas graham


 
Våren har vart jättekall här i jämförelse med andra år. Men det hindrar ingen svensk, I promise heheh.
Vi har vart i parken många-många gånger och har även fått med oss Alok några av gångerna. 
Olivia fick en cykel i födelsedagspresent som hon totalälskar. Och efter att vi höjt sadeln cyklar hon runt som aldrig förr. Även inomhus. Jag är en 'sån' förälder ja. Äsh, jaaaaamen cykla du lite runt bordet där om du vill.
Jag ska ändå tvätta golven i morgon, viskar jag för mig själv. Lite för högt kanske, då Alok frågar om jag mår bra. 
- Jaaadå, ingen bebis än! Då låter det mest troligen MYCKET högre ;) 

Nä, nu babbelskriver jag bara i farten. Blir så när man har bra musik på i hörlurarna.
Hejs.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Åh vad fint <3

Svar: <3 <3
Trees

2016-04-09 @ 06:19:54
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...