Our darling daughter

Oså blev hon 3 år. Min lilla, stora bird. 
Hon är en av de finaste personerna jag vet. Så snäll och omtänksam. Så skör men så livfull.
Är innerligt tacksam över att jag får vara hennes och att hon får vara min! 

Jag började skriva om allt jag älskar med henne, men så blev jag helt sentimental och privat, så jag skrev ett brev istället. Ett sånt där brev som är helt oberoende av internet och bloggportaler. Ett som hon kan läsa om flera massa år och som är mellan ''mamma -och dotter'' och inte ''mamma -och hela världen''.

Happ, det var det födelsedagsinlägget det ;)
Får hoppas att ni förstår!
 
 
Frukost och paket, ballonger och sång.

Lek, tårta och mer sång på eftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tårtan ser jättegod ut :-D . Du har gjort den själv gissar jag. Ser mycket godare än dom jag gjorde förr. (Gör ju inga längre)

2015-03-11 @ 09:27:35
Postat av: Daniella 🌙

åhhh grattis!!

2015-03-11 @ 16:54:46
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTTTTTTTTIS finaste Olivia <3<3<3!!

2015-03-12 @ 20:34:41
Postat av: fotografvesna.se

helt underbara bilder

2015-03-22 @ 12:57:24
URL: http://fotografvesna.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...