I'm ready now

En läsare vid namn Caspian påminde mig om min header. Den är ju skitgammal nu.
Dags att byta ...ut bilderna. För mer än så orkar jag nog inte fixa. Jag har liksom tröttnat en aning på hur det ser ut. (obs. inte tröttnat på att blogga) Men jag går på den hederliga insidan istället. 

Igår var det skola igen. Som jag älskar det. Känner mig liksom alltid aningen nykär på onsdagar ^^.
Vi har ungefär 10 veckor kvar och sedan ska jag överväga om jag vill gå ett år till, eller sluta där.
Men det beror faktiskt helt på livet.
 
Det får bli en bild från Monaco eftersom att jag drömde om Ninna inatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Det här med design är sååå jobbigt! Blir aldrig nöjd och så ser man alla andra som har superfina...

2015-03-12 @ 17:14:13
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...