så som träden förgås av längtan efter storm

Nu kilar jag & Olivia iväg på play date. Med svenskarna. Det är som ett måste som ropar innifrån, oavsett familj på besök eller inte. Olivia får springa runt och agera ut tillsammans med jämngammal och jag får dricka kaffe och babbla på mitt eget språk ihop med en lika stor tönt som jag själv ;)

Alok åker med resterande gäng in till stan för lite city sightseeing! Och ikväll ses vi alla på middag på Jimmy's spices! Mmmmmmmmm. Har ni inte vart där så är det ett fett(igt) tips! :D

Jag brukar läsa för henne innan läggdags men när hon själv ligger såhär med böckerna, rent -ut -sagt -SMÄLTER JAG!

Kommentarer
Postat av: swimlittlesquid

Ah, så skönt att få prata svenska ibland. Jag glömmer liksom av hur man gör om jag inte får öva ibland, hehe. O tummen upp för små små läslusar, jag var likada. Heja!

Svar: Åhh eller hur glömmer man? Liksom det där härliga flytet man hade innan man flyttade. Man var snabbare! Av den anledningen klickade jag nyss hem 3 svenska böcker! Kanske nåt för dig med? ;)
Trees

2015-02-17 @ 17:14:13
URL: http://swimlittlesquid.WordPress.com


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...