LondonBabySwim

En gång har jag vart iväg och badat med Olivia.
  Igår var det äntligen andra gången. Det var en testklass där dom ser vilken level hon ligger på...
Så att vi sedan kan börja i en riktig simklass :)
Hon var SÅ modig. Det är annat än vad jag var, mesen själv. Det första hon ville göra var att klättra upp på kanten och hoppa i. Och eftersom det var en testgrupp så var vi tvugna att gå under vattnet, och det var ingen konst det heller.

Hon klättrade upp till level 6 på en halvtimma, min lilla tös. 
Den 11 oktober börjar vi!
 
Babysimningen ligger i en mans bakgård. Dom har byggt in alltihop i trä.. även den långa gången ner till poolen, så att man inte kan se ut i deras privata trädgård. 
Och det är VARMT, så fort man kommer ner till byggnaden slås man av en bastuliknande värme. Vill inte ens tänka hur varmt det blir på sommaren. Fast jag har redan tänkt på det. Så där rök den onödiga önskan.

Bilder kan man såklart inte ta därborta, så det får bli 2 gamla sålänge :)

Kommentarer
Postat av: linah brown

va sötaaa bilder

2013-09-13 @ 20:17:22
URL: http://broownskin.blogg.se/
Postat av: sandra

Så glad att jag hittade hit! Har blivit jätte inspirerad av alla bilder du har tagit, riktigt fint! Fortsätt så :D

Svar: Åh, tack! Vad glad jag blir :D KRAM
Trees

2013-09-14 @ 17:49:16
URL: http://tma.blogg.se
Postat av: Alexandra

Åh vad kul att bo i London! Det är verkligen något som jag också vill göra!

2013-09-15 @ 15:03:26
URL: http://ninetieskid.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...