Jobbig vs lifestyle?

När man äter rawfood så kan man äta efterrätt till frukost. 
Så idag åt jag upp min chokladpudding gjord på avokado, raw kakao, banan, cashew och dadlar. MUMS!

Älskar allt som har med raw och organic(ekologiskt) att göra. Amen står det "organic" på en strumpa, så lär jag köpa den också. Även om man bara får ena ;) Jaaa det är på den (jobbiga) nivån, haha.

Jag är väl inte fanatisk, utan "unnar mig" annat också. Men helst av allt, vill jag äta veganmat. Då mår min kropp bäst. Eller, jag tror att ALLAS kroppar mår bäst av det. Ännu bättre tror jag vi skulle må om vi endast åt råmat.

Men jag fattar. "Vem fan pallar det?"  Right? ;)

Okej måste klargöra. Jag är fortfarande bara människa.
Om jag är bjuden på tillställning, bortbjuden eller ute på resturang så lägger jag matvanorna åt sidan :)
Är liksom inte den som är den. 
Kyss.

Kommentarer
Postat av: inthearena.blogg.se

Raw food är nog inget för mig men köper gärna organic på underkläder :p

2013-09-11 @ 08:12:24
URL: http://inthearena.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Det verkar toppen, men raw food mår jag inte bra av själv. Veganskt skulle jag dock kunna tänka mig :)

2013-09-13 @ 17:55:30
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: S

Hur gör man denna fantastiska frukost?! :o

2013-09-13 @ 22:43:06


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...