Events are supposed to be like this ♥

Alltså. Jag tänker fortsätta skriva som om jag skrev seanst igår ^^ Inga mer ord på det. Here it goes.

Var ju iväg på ett event inne i the National History Museum och ett borta i Cambridge i dagarna?
Åh, HUR JÄVLA fint som helst på Museumet. Synd att man inte får eller över huvudtaget KAN ta bilder...

Det är jättekul att jobba lite igen! Att bara komma ut och träffa människor i samma ålder, babbla och se löjligt glad ut ^^ (det där med att le blir nästan så onaturligt när man jobbar inom event, man får ont i kinderna efter 15 minuter)! Men, man lär sig.
 
Och det är SÅ mycket roligare att jobba som "regular staff", än att vara supervisor som jag annars vart. Man får inga kompisar av att vara det heller, lol. Bättre att vara en i mängen, - där pressen och stressen inte är lika stor.

Från Cambridge åkte vi tillbaka till London i en stor bil, där vi tjötade och sjöng tillsammans. Detta med människor man träffat samma dag. Så ska det vara! :D

Kommentarer
Postat av: Vera

Hej, jag undrar lite hur det kom sig att du började med event? Jag tycker det låter jättekul, men hur börjar man och hur fungerar det?
Din blogg är förresten helt klart en favorit! :)

2013-09-30 @ 17:24:10
Postat av: Vera

Hej, jag undrar lite hur det kom sig att du började med event? Jag tycker det låter jättekul, men hur börjar man och hur fungerar det?
Din blogg är förresten helt klart en favorit! :)

Svar: Tack vad glad jag blir! :D
Jag ville sedan länge jobba me event, och jag förstod att eventen var fler och större i London än göteborg :p Jag tog kontakt med en agency i London (finns massa) och började därifrån :) Sen har Alok (min kille) också en sån agency så jag jobbar lite där också! Kram
Trees

2013-09-30 @ 17:25:18


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...