Footkit and other stuff

Kommer ihåg förra året hur jag nästan började gråta inne på Body Shop i Göteborg haha. Så j ä v l a dyrt!!!?? 
 
Detta under kostade mig exakt 100 kronor, med 10% rabatt. 
Nu ser ni tyvärr inte vad den ena produkten är för något, då det är en present, men det är verkligen VÄRT det. 
Om ni är i London(England?) är ett tips att kika in på Bodyshop :) 

Jaja? Efter ett besök på BodyShop igår kom jag äntligen hem med ett footkit. Fräsha fötter är, well, inte nummer 1 kanske haha. Men någonstans mellan 1-10 ;)

Hemp oil (PURE) är ett tips till er som har eksem eller väldigt torr hud. Den kan till och med bota skin diseases! :) - Jag köpte en gel till duschen, utan parfym och annat, då min hy blir allra gladast av den.

Jo jag använder fortfarande bodymists och parfym, så så illa är det inte. ;) Fast jag lägger dem oftast på kläderna. Faktiskt!

Kommentarer


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...