Call me if you can.

Nu ska vi nana lite middag. Har lårvärk från dagens walk.

Det är ingen barnlek att ta sig in till stan och tillbaka med vagn, kassar och en liten tjej som knappt kan prata (men fortfarande har en vilja som hörs klart och tydligt, haha)

Dock en liten notis. Hon kan säga mitt namn! Så fort Alok ropar på mig, eller frågar Olivia vart Trees är,
så kommer hon till mig och säger "Tiiiis".

Hah! Hm, då föredrar jag nog "mamma" faktiskt. 
Nä men alltså, godnatt! Somnar.. typ, nu.

Kommentarer
Postat av: jenny - mammaliv i nashville

Men åh vad gulligt! ;) En vän till mig blev alltid kallad "babe" av sin man, så ungarna skrek "BABE" istälet för mamma. haha

Svar: hahah! Mindre charmigt kanske ;)
Trees

2013-06-13 @ 20:30:16
URL: http://jennybenny.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...