Family fun days!

Min mamma med familj är här sedan i måndags, det är därför jag är i offline mood!
Så himla roligt att ha dem här. Har ju längtat så jäkla länge nu, att bloggen hamnar i min tredje hand.
Vi har vart igång non-stop sedan i måndags, så vi alla har dött i sängarna vid tolvslaget.

Idag ska vi in till stan och vaccinera Olivia, så jag tar med yngsta syrran dit. På hemvägen ska jag visa henne macaronbutiken inne på Harrods ;) Behöver nog inte skriva ut att jag är sucker för dom en gång till. Men, gjorde det ändå.

Bild från Olivias framtida dagis!!! Har hittat ett som är precis som ett svenskt dagis :D Trodde aldrig jag skulle hitta ett som kändes så bra. Amen nästan så bra som ostbricka med vin känns på en lördagskväll!?!?

Vi blev iallafall bjudna dit på Family Fun Day i lördags. Skitmysigt - med DJ, mat & hoppborg m.m.

Kommentarer
Postat av: Annica

Så blir det när man är väldigt upptagen, bloggen hamnar efter. Men så MÅSTE det vara tycker jag! Ha det bäst! Kram

2013-07-17 @ 13:18:46
URL: http://busarna.blogspot.se/
Postat av: Ditte

Nära och kära är viktigast! Helt klart! Vad bra att du hittat ett dagis i närheten som känns bra. Då är det lättare med resten....
Inser att jag nog i höst får göra ett besök i London, DEt var minst 15 år sedan senaste besöket.
Och jag gillar London!
Ha det bra!

2013-07-17 @ 23:20:16
URL: http://akker.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...