Efter 21 månader med barn!

Jag har snart en 21 månaders-bebis här hemma!
Inte alls en bebis längre, även om jag fortfarande känner så. Och säger så. :)
Hon fyller 2 år den 9;e mars. Känns ganska otroligt. Fufan vad snabbt det har gått!?

Sen glömmer man ju inte (tyvärr) att man själv fyllt år under dessa åren, hehh. 
Snart är man väl 35.. 

Mognar man då när man får barn? Alltså, jo lite kanske. Man blir nog mer "förståndig" iallafall.

Men
jag dansar fortfarande runt när jag hör mina favoritlåtar på radion.
Jag skrattar fortfarande för mig själv på bussen.
Jag kollar mig fortfarande i spegeln och ler.
Jag blir fortfarande full och sprallig.
Jag får fortfarande skrattanfall.
Jag tänker fortfarande högt med någon i andra änden av luren.
Jag planerar fortfarande resor i huvudet.
Jag hatar fortfarande att diska.
Jag skriver fortfarande töntlistor.
Jag vill fortfarande festa ibland.
Jag glömmer fortfarande tekoppen på bordet när jag druckit klart.
Jag svär fortfarande. (Ja, inte TILL Olivia då)
Jag impulsköper fortfarande kläder till mig själv.
Jag hittar fortfarande på stories in my head.
Jag skämtar fortfarande på bekostnad av mig själv.
Och andra.

Med deras tillåtelse. hehehe! =))

Kommentarer
Postat av: Princess Lilla Lii

Man ska definitivt vara så ung man kan, så länge så möjligt anser jag! Men trots detta har jag redan åldersnoja, vid 18årsålder....

2013-12-02 @ 14:53:10
URL: http://www.princesslillalii.blogg.se
Postat av: Linda

Jösses vad fort det har gått!

2013-12-02 @ 14:57:12
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: fotografvesna.se

Tiden flyger förbi. Jag sorterade bilder igår kväll, när H var nyfödd, några dagar, 3 månader och så blir hon 21 månader imorgon... helt sjukt! va roligt att hon fyller år den 9:e, jag visste att hon var en mars tjej men hade för mig att hon fyllde senare i mars.. H fyller ju 4:e, men hennes kusin fyller oxå 9:e mars.. Född samma år :)

Svar: Ah, visste inte att dom fyllde ar sa nara :D Vad roligt att dom e nastan precis jamngamla <3 Hade vart kul att se dom tillsammans!! hoppas vi traffas i januari!
Trees

2013-12-03 @ 09:16:48
URL: http://fotografvesna.se/
Postat av: fotografvesna.se

haha jaa precis :D hoppas jag med!! 6-14jan har vi bokat, så förhoppningsvis någon dag:D

2013-12-03 @ 14:42:34
URL: http://fotografvesna.se/
Postat av: Annica

hahaha, jag kan säga dig det, att jag ÄR 35 och allt det på listan stämmer på mig också! Även om man är äldre på utsidan är man ung i sinnet! Och tack och lov för det! ;)
kram

Svar: haha, det var underbart att hora faktiskt!! ;) eller hur, alla fastnar nog pa nagon viss alder :)
Trees

2013-12-10 @ 12:49:28
URL: http://nickan78.wordpress.com


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...