Min Aloken gav mig en resa!

Alok gav mig en julklapp i förskott.
En resa till Sverige för Mig & Olivia. Så himla underbar är han!!!
Den 18e landar vi i Göteborg, och den 4 januari landar vi tillbaka i London igen :D
Ser fram emot att träffa alla jag saknar och längtar efter!

Alok blir såklart inte ensam över jul & nyår (även om han knappt firar just julen) utan han kommer ha familj här hemma hos oss också :) Annars hade jag inte åkt.. Fast hade nog inte fått en sån julklapp då heller ;)
 
Varldens finaste ♥

I Love you s(t)ooo much!

Kommentarer
Postat av: Karolina, mamma till my ❤

Villken karl!!! Så gulligt gjort! :) ❤ välkomna till Götet, så kul att ni kommer! Puss kram

2012-12-08 @ 20:24:09
URL: http://Lillamys.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...