Vinnaren och heytell babbel

Kom nyss ut från en lååång stekhet dusch. Försöker att ha det lite mindre varmt än innan jag blev gravid men det blir ju bara varmare och varmare för varje. Dock sprutar jag inte vattnet på magen utan på ryggen istället. För den som undrar...... :S 

En (till) tönt. Pratar med Sabbe på heytell O-M-GEE vad jag saknat hennes röööst.
Och hennes torra way of talking ♥

Gillade föresten denna sortens tävling, det var spännande att se vem som vann!
DU kan Skicka ett meddelande till min mail med din adress! Grattis :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, tur jag var in här och läste!

jag skickar min adress,

härligt tess; jag ångrar mig varje dag att jag inte packade väskan igen och stack tillbaka till london!!

men nu får jag nöja mig med ett besök i början av december med 3 vänner som även var aupairer samtidigt som mig men som är tillbaka i swe:))

kul med vinst, jag som aldrig vinner nåt haha;D

kram på dig

2011-10-21 @ 12:30:40
URL: http://elinslondon.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...