Foggy in her face



Ibland är det jobbigt att vara här eftersom Nancy är väldigt nedstämd, (förstårligt såklart). Jag har tyvärr väldigt lätt att ta upp en annan människas humör, så det blir påfrestande. Jag kan gå in i ett rum och känna att någon nyss har vart ledsen där inne, utan att människan ens är kvar i rummet. Den känslan kan komma så starkt att jag själv börjar gråta.
Det hände hos en av mina bästa vänner en gång, Nicolina. Hon hade gråtit floder utan att jag först visste det när jag kom dit. När jag passerade tröskeln in till hennes rum, var jag tvungen att gå ut med en gång, då gråten kom upp i halsen på mig.

Aja, får försöka blunda helt enkelt.
Nu: Lunch! Har nyss vart på Playgroup med Ioan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

De e en fin egenskap måste jag säga. Att kunan känna andra..

2009-10-15 @ 15:56:04
URL: http://mikz.blogg.se/
Postat av: janina

shit vad vacker du är på headern!

tusen tack för kommentaren också! ja det kanske ;) <3

2009-10-16 @ 16:36:11
URL: http://yae.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...