METAL




Ett uttryck - GRYMT. Jag älskar det. På denna bild var det Slipknot som spelade och vi stod backstage och lyssnade. Marken gungar och dem spelade bara gamla låtar. Mums. Jag träffade två av medlemmarna hehehehe. Även om dem bar mask så var jag ju bara tvungen att säga det. Det var tack vare mitt röda armband.

När Disturbed spelade stod de två fuckers bakom mig. De va svettiga och allmänt hoppiga som tryckte sig mot mig. Ni vet liksom gned sina svettiga magar mot min body. Det var inte härligt. Fräknar har jag iallafall fått massa av. Blekt hår och bruna ben.
Imon ska jag jobba där borta, men inte som volontär utan som ö worker! KUUL


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅEEEEEEH JAG VILLE MED JUEEEEH! :D fan vad råååligt!

2009-06-28 @ 21:22:26
Postat av: LaLizita

Fan vad kul det låter!! Och härligt att du fått bruna ben, fräknar o blekt hår! Hoppas jag kan få lite av det denna veckan som jag är LEDIG!!!!!!! :)

Puss puss

2009-06-29 @ 02:42:30
URL: http://lalizita.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...