Påse

Måndagar är luriga. Man är trött som ett *hål, och man förstår inte varför!?

Jag sitter här i min säng och har värk i det undre eh, inre. Det är ju tur att man känner att man existerar iallafall.
Det får man ju fira. Ja ni ser.. Även om plåtningen skedde vid toalettdörren.

Jag skulle föra min onda kropp till ica förut. Jag sprang upp ur sängen (det stänger 20.00) Jag vet, katastrof. Låter som jag bor i någon bonde-håla. Fast, det kanske jag gör, vem vet.

Iallafall, sprang jag upp ur sängen och ut till hallen för att trä på ytterkläderna. 
Och där blev jag stående med skor utan braller. Det ser lika satans förävla kul ut varje gång!^^

Måndagar är luriga. Lite poesi här ja! 


Kommentarer
Postat av: Ia

du är för söt!

och söt

2009-02-03 @ 16:24:19
URL: http://mariahh.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...