You are all wrong

Jag tackar gudarna för att hanna skickade ett sms imorse, eller ja, tackar väl henne mest om jag inte ska va kristen. (Jag är inte kristen nu alltså.) Inte ens när jag kissar ståendes.
  Iallafall hade vi ingen lektion i morse, så jag börjar 13:30 oooch jag har skrivit klart min förbannade Kina.rapport. (Filåt men den har vart en av anledningarna till att jag inte skrivit så mycket. Eller jag kanske har skrivit mycket?) Shit the different.

Jag och hanna ska leta efter vinterjackor i eftermiddag. Det är nog de tråkigaste som finns. Aa men Iallafall idag. Jag kanske kan övertala henne att köpa en bulle eller två.
Hej o hå!





Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg?

Hur mås det idag då?

2008-10-24 @ 15:28:01
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: josefine

oh tack, jag tycker inte bloggen är så snyggt men. jo jag vet att menyn är där nere men orkade inte fixa de , men får väl ta tummen ur ;)

2008-10-25 @ 18:04:50
URL: http://joosses.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...