..ever you like it or not

Jag hittade ett par skor på rean idag.
Kände redan vid andra ögonkastet, (tror knappast på första) att det var dem rätta. Kommer använda dem året uut till och med!

Dem ser långa ut. Men jag ser inte ut som ett L i dem! Förväl, är väl rätta ordet.

Jag blev medelm på en bildsida kindof, med folk från hela världen. Pess-roligt måste jag säga. Och jag får nästan, mesig som jag är, lust att skriva hela min blogg på engelska nu när jag fick gulliga utländska läsare. (inte alls för att jag är besatt av språket eller så).

Ps. mina planer för kvällen rasade.. 
så jag får skriva på mitt svenska arbete, ...om vampyrer. Säg inte att jag fått idén från twilight, för det har jag, och vet det redan.

Kommentarer
Postat av: Dayna

I absolutely LOVE these boots. ahh.



and you're welcome about the comment! ^_^ and yes! I was referring to the pictures since I only speak English :( but thank YOU so much for all the compliments! It's amazing to know that I inspire someone. xx

2008-12-14 @ 08:03:57
URL: http://frillylaceandruffles.blogspot.com
Postat av: joosse

läckra shoes:P

2008-12-14 @ 20:15:50
URL: http://joosses.blogg.se/
Postat av: Ia

those shoes are HOT.

-

åhå ja men problemet med min svenska är att den inte är vetenskapligt korrekt. Svenskan de vill att man ska leverera på IB är så torr så det inte är klokt, och jag har svårt med att skriva med denna enligkorrekta stil, därav har jag just nu ca G+ i Svenska... vilket slaktar mig ungefär totalt!!! Men jag jobbar på det

2008-12-15 @ 19:54:41
URL: http://mariahh.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...