And so she was gone

Jag är nere i en björn rosenström tid igen. Och tragisk nog blir jag lite trött på mig själv, (även om det är tragiskt enaff att vara trött på sig själv) men, musiken är väl lite bra iallafall.. ?


Ehm, jag har beställt två bandtröjor. Jag vet inte om man kan förstå min frustration i mina ordval. 
Varje dag springer jag till brevlådan, okej, jag kanske inte springer, 
(för det hade ju vart lite omoget). 
Men eftersom jag är befruktad, så jag kan jag lika gärna peta mig själv i wöven och säga det igen: Jag springer till brevlådan varje dag för att kolla om mina fagtröjor har kommit. Lika gråtfärdig varje gång. Det har gått över en vecka nu. Haallå!?

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag vet allt att du springer, även om du inte erkänner de ;)

2008-12-09 @ 11:54:00
URL: http://joosses.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej. Har just fastnat för din blogg. Roligt att följa ett liv såhär:) Men blir nyfiken.. Vad hände här?

2012-04-12 @ 12:56:24
Postat av: Trees

Svar

Hej :D haha ja laste igenom det och fattar knappt sjalv vad jag babblade om :P var inte gravid om det var det du tankte :"befruktad" ..

tror jag forsokte skriva motsatsen till omogen ;)

KRAM

2012-04-12 @ 20:43:36
URL: http://mangofisk.se
Postat av: A

Haha, Jaha:) Det var det jag trodde faktiskt. Lustigt att du förstod det(såg nu att jag skrivit lite otydligt vad det var jag var nyfiken på;) )

2012-04-17 @ 11:46:05


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...